Error. The template for this display is not available. Please contact a Site administrator.

  • Punahilkka
  • Punahilkka hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
19.05.2013 15:44 #5164 : Punahilkka
Punahilkka loi aiheen: Error. The template for this display is not available. Please contact a Site adm
Heippa, minulla on 2.5.11 joomla ja vaihdoin sivupohjan uuteen (uusi sivupohja hurricanemedia.net JaxStorm-Black HM03J).

Kun avasin muutoksen jälkeen public-tilaan, niin tuli tuo otsikossa oleva virheilmoitus. Eikä uusi sivupohja näy. Admin-puolella ja kirjautuneena kun olin, kaikki oli kunnossa.

Osaisiko joku neuvoa, miksi tuo sivupohja näkyy vain adminille ei publicille ollenkaan? Vanha sivupohja on toiminut hyvin...Käyttöoikeuksia ei sivustolla ole asetettu kenellekään (admin ainoa joka hallinnoi).

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.05.2013 14:51 #5169 : VNiemi
VNiemi vastasi aiheeseen: Error. The template for this display is not available. Please contact a Site adm
Olisiko sivupohjan asennus epäonnistunut? Minä vain poistaisin sivupohjan ja asentaisin sen uudestaan. Joskus helpot ratkaisut kannattaa kokeilla ennen kuin alkaa miettiä vaikeita.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Punahilkka
  • Punahilkka hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
21.05.2013 11:15 #5171 : Punahilkka
Punahilkka vastasi aiheeseen: Error. The template for this display is not available. Please contact a Site adm
Kiitos vinkistä, kokeilin mutta ei valitettavasti ole apua. Sama juttu, admin puolella ok, mutta public puolella tulee tuo virhe. Outoa kun toimii osittain...tai nooh...näiden koneiden kanssa mikään ei ole outoa :P

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.077 sekuntia