joomla töiden tekijöiden haku

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
05.04.2015 18:58 #7793 : AditusPelvis
AditusPelvis loi aiheen: joomla töiden tekijöiden haku
Tuo kategoria kaupallisista ilmoituksista on lukittu eli mitä kautta täältä voi hakea vaikkapa tiettyä rahasummaa vastaan tekijää? Mulla olisi ollut tarve löytää e-korttipohjan tekijä, joka voisi hyödyntää joomlaa tai sen lisäosaa AcyMailingia.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2015 06:50 - 06.04.2015 07:26 #7794 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: joomla töiden tekijöiden haku
Tarkoitat varmaan tämän sivuston Palveluhakemistoa . Se ei ole lukittu, vaan palveluntarjoajat hyväksytään sinne tietyillä kriteereillä. Siellä on monenlaista ammattitason Joomla-osaamista. Löydät sieltä varmasti myös graafista suunnittelua.

AcyMailingissä kortin voi tehdä/liittää suoraan kirjepohjaan, jonka jälkeen se voidaan postittaa halutuille henkilöille.

Kerro täällä foorumilla tarkemmin mitä kortissa pitää olla ja pyydä tarjouksia niin saat tarjouksia (muista yhteystietosi!). Voit itsekin ottaa yhteyttä Palveluhakemiston yrityksiin. Graafisesta suunnittelusta pitää olla valmis maksamaan, se ei ole mitään parin minuutin hommaa.

Ps. AcyMailingissä pitää muistaa palveluntarjoajan asettamat rajoitukset isoissa postituksissa. Ne saat tietää omalta palveluntarjoajaltasi. Esim. 100 postitusta, sitten 10 min tauko, taas 100 postitusta, sitten 10 min tauko, jne. ;)

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi
Last Edit: 06.04.2015 07:26 : JiiKoo.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
06.04.2015 15:44 #7797 : AditusPelvis
AditusPelvis vastasi aiheeseen: joomla töiden tekijöiden haku

JiiKoo kirjoitti:
Graafisesta suunnittelusta pitää olla valmis maksamaan, se ei ole mitään parin minuutin hommaa.

Mähän sanoin "tiettyä rahasummaa", mikä tarkoittaa maksamista. Maksustakin voi aina neuvotella.

JiiKoo kirjoitti:
Ps. AcyMailingissä pitää muistaa palveluntarjoajan asettamat rajoitukset isoissa postituksissa. Ne saat tietää omalta palveluntarjoajaltasi. Esim. 100 postitusta, sitten 10 min tauko, taas 100 postitusta, sitten 10 min tauko, jne. ;)


Onko minulla "palveluntarjoaja"? Enpä tätäkään asiaa tiennyt. Edustamalleni yhdistykselle, kuten omalle yritykselleni toimin palveluntarjoajana itse, joka voi säädellä vapaasti tai vaikkapa poistaa moiset rajoitukset B)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2015 17:23 #7798 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: joomla töiden tekijöiden haku

AditusPelvis kirjoitti:
Onko minulla "palveluntarjoaja"? Enpä tätäkään asiaa tiennyt. Edustamalleni yhdistykselle, kuten omalle yritykselleni toimin palveluntarjoajana itse, joka voi säädellä vapaasti tai vaikkapa poistaa moiset rajoitukset B)

Kun pyörität itse palvelinta, asia ei tietenkään koske sinua. Minä taas tiennyt, että sinulla on oma palvelin käytössäsi.

Nuo rajoitukset ovat sellaista yleisinfoa lukijoille, jotka miettivät mikä on AcyMailing ja saattavat innostua ottamaan sen käyttöönsä. Yleensä käyttäjillä ei ole omaa palvelinta, vaan he ostavat palvelun jostakin webpalveluntarjoajalta/webhotellista.

Palveluhakemistosta löydät varmasti sopivan graafisen palvelun myyjän, jonka kanssa voit neuvotella hinnasta. Sen kun pyydät jättämään tarjouksia ja/tai ottamaan yhteyttä. Tai otat itse yhteyttä. ;)

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.04.2015 19:45 #7810 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: joomla töiden tekijöiden haku

AditusPelvis kirjoitti: Tuo kategoria kaupallisista ilmoituksista on lukittu eli mitä kautta täältä voi hakea vaikkapa tiettyä rahasummaa vastaan tekijää? Mulla olisi ollut tarve löytää e-korttipohjan tekijä, joka voisi hyödyntää joomlaa tai sen lisäosaa AcyMailingia.


Pahoittelen tapahtunutta, kyseinen aihealue oli lukittuna vahingossa minun tai muiden ylläpitäjien toimesta. Nyt se on auki taas, mutta kuten JiiKoo tuossa edellä mainitsi... ammattilaisia löytyy tuolta meidän Palveluhakemistosta

Sami

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.042 sekuntia