Artikkelin otsikko näkyy yhdellä sivulla ja toisella ei näy - asetus "piilota" käytössä molemmissa

  • markkis
  • markkis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
10.12.2011 13:53 #1035 : markkis
markkis loi aiheen: Artikkelin otsikko näkyy yhdellä sivulla ja toisella ei näy - asetus "piilo
Main menu pääotsikon artikkelin otsikon näyttämisen osalta on valittu "piilota" vaihtoehto, mutta silti otsikko näkyy osalla sivuja ja osalla ei näy. Missähän on vika ja miten tämän voi ratkaista?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • minnde
  • minnde hahmo
  • Vieras
  • Vieras
17.03.2012 16:46 #2008 : minnde
minnde vastasi aiheeseen: Vs: Artikkelin otsikko näkyy yhdellä sivulla ja toisella ei näy - asetus "p
Mulla samantyylinen ongelma kun tein upgraden 1.5 -> 2.5 versioon, en ole vielä julkaissut uutta, rakentelen vasta..
mutta siis uudessa 2.5 versiossa mulla on tietenkin uusi sivupohja, niin artikkelin asetukset on nyt käytä globaalia ja olen määrittänyt artikkelin asetuksiin että mitään päivämääriä ei pitäisi näkyä mutta silti osassa artikkeleissa näkyy luontipäivä, osassa viimeksi muokattu ja muutamassa ei ollenkaan.. en ymmärrä logiiikkaa..??

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • tonalt
  • tonalt hahmo
  • Vieras
  • Vieras
18.03.2012 17:58 #2010 : tonalt
tonalt vastasi aiheeseen: Vs: Artikkelin otsikko näkyy yhdellä sivulla ja toisella ei näy - asetus "p
Katso ensin articles -> settings että otsikko on piilotettu.

Tämän lisäksi menu managerissa voi olla valittuna, että otsikko näytetään. Ainakin jos kyseessä on featured article (etusivun artikkeli).

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.079 sekuntia