JomSocial käännös

  • RailiNails
  • RailiNails hahmo
  • Vieras
  • Vieras
29.01.2012 11:46 #1524 : RailiNails
RailiNails vastasi aiheeseen: Vs: JomSocial käännös
Super! Kiitos paljon! ;)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Peejii
  • Peejii hahmo
  • Vieras
  • Vieras
07.02.2012 10:37 #1645 : Peejii
Peejii vastasi aiheeseen: Vs: JomSocial käännös
Pitäisköhän siihen JS:n kielitiedoston lataus sivulle lisätä tieto että se tarttee vielä aika paljon viilaamista, puuttuvia rivejä, kirjoitusvirheitä ja sitten pitäisi olla jotain hajua miten tota nettikieltä käyttää ( Esim, jonttu kommentti hetki sitten= Jonttu kommentoi hetki sitten, 1 Äänestä= 1 ääni, 2 ääntä ym..) aika kauan menee tuon perkaamiseen, mutta kiitos tekijöille, urakka lienee ollut vähän turhan iso.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
07.02.2012 17:05 #1659 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: JomSocial käännös
Tervehdys Peejii, itse huomasin saman asian, kun ohimennen sitä vilkaisin. Ole hyvä ja laita tiedosto kuntoon ja lähetä se meille tänne. Voin laittaa tiedostoaluueelle maininnan, että ko tiedosto vaatii korjauksia.

Kyseisessä versiossa ei ollut puuttuvia rivejä, sillä lisäsin ne kun sain lontoon ko version tiedoston käsiini... huomaa että kyseessä ei ole todellakaan koko JS:n käännös.

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • bncllctr
  • bncllctr hahmo
  • Vieras
  • Vieras
29.09.2012 00:50 - 29.09.2012 01:47 #3487 : bncllctr
bncllctr vastasi aiheeseen: JomSocial käännös
Moro.

Mulla on Jomsocial 2.2.4 ja nippasin siihen tuon täältä löytyvän kielipaketin. Käännös on mitä on, mutta yksi isohko ongelma löytyy. Kun heitän feediin jonkun tilan, siihen tulee vain COM_COMMUNITY_ACTIVITIES_STATUS_MESSAGE, eikä se mitä kirjoitin. Videon ja muiden jakaminen onnistuu hienosti. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Nopealla googlauksella pitkin maailmaa on samaa ongelmaa kyselty, mutta vastausta en löytänyt.

Mulla on ostettu reilu vuos sitten tuo hässäkkä, mutta otin sen vasta nyt käyttöön. Enää en saa ilmatteeks päivityksiä ja/tai tukea.
Last Edit: 29.09.2012 01:47 : bncllctr.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
29.09.2012 08:08 #3488 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: JomSocial käännös

bncllctr kirjoitti: Moro.

Mulla on Jomsocial 2.2.4 ja nippasin siihen tuon täältä löytyvän kielipaketin. Käännös on mitä on, mutta yksi isohko ongelma löytyy. Kun heitän feediin jonkun tilan, siihen tulee vain COM_COMMUNITY_ACTIVITIES_STATUS_MESSAGE, eikä se mitä kirjoitin. Videon ja muiden jakaminen onnistuu hienosti. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Nopealla googlauksella pitkin maailmaa on samaa ongelmaa kyselty, mutta vastausta en löytänyt.

Mulla on ostettu reilu vuos sitten tuo hässäkkä, mutta otin sen vasta nyt käyttöön. Enää en saa ilmatteeks päivityksiä ja/tai tukea.

JS:n käyttäjien tulee itse korjata käännös. Itse en sitä lisäosaa ole ostanut ja tarkistanut siihen tehtyä käännöstä...

Tuolloin kun näkyy "PUUTTUVA_AVAIN" on kyseessä yleensä kielitiedostovirhe eli kyseinen stringi ja sen käännös uupuu kielitiedosto(i)sta... mikähän mahtaa olla nykyisin viimeisin versio ko komponentista?

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • bncllctr
  • bncllctr hahmo
  • Vieras
  • Vieras
04.10.2012 15:19 #3537 : bncllctr
bncllctr vastasi aiheeseen: JomSocial käännös

Mortti kirjoitti:

bncllctr kirjoitti: Moro.

Mulla on Jomsocial 2.2.4 ja nippasin siihen tuon täältä löytyvän kielipaketin. Käännös on mitä on, mutta yksi isohko ongelma löytyy. Kun heitän feediin jonkun tilan, siihen tulee vain COM_COMMUNITY_ACTIVITIES_STATUS_MESSAGE, eikä se mitä kirjoitin. Videon ja muiden jakaminen onnistuu hienosti. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Nopealla googlauksella pitkin maailmaa on samaa ongelmaa kyselty, mutta vastausta en löytänyt.

Mulla on ostettu reilu vuos sitten tuo hässäkkä, mutta otin sen vasta nyt käyttöön. Enää en saa ilmatteeks päivityksiä ja/tai tukea.

JS:n käyttäjien tulee itse korjata käännös. Itse en sitä lisäosaa ole ostanut ja tarkistanut siihen tehtyä käännöstä...

Tuolloin kun näkyy "PUUTTUVA_AVAIN" on kyseessä yleensä kielitiedostovirhe eli kyseinen stringi ja sen käännös uupuu kielitiedosto(i)sta... mikähän mahtaa olla nykyisin viimeisin versio ko komponentista?


Jep. Kiireiden takia en ole nyt just ehtinyt tähän perehtyä, mutta sen verran tosiaan selvittelin jo itsekin, että käännöksestä tuo on kiinni. Ajattelin kysäistä, jos joku on jo ratkaissut ongelman. Originaalilla kielitiedostolla tuo toimii ihan oikein, mutta käännöksellä ei. Ongelmallista tässä on se, että alkuperäisessäkään kielitiedostossa ei ole tota nimenomaista stringiä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
04.10.2012 18:30 - 04.10.2012 18:33 #3539 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: JomSocial käännös
Kokeiles lisätä alla oleva rivi siihen suomi fileen josko vaikka toimis?
COM_COMMUNITY_ACTIVITIES_STATUS_MESSAGE="{actor} %1$s"

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Last Edit: 04.10.2012 18:33 : Mortti.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: bncllctr

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • bncllctr
  • bncllctr hahmo
  • Vieras
  • Vieras
08.10.2012 00:32 #3568 : bncllctr
bncllctr vastasi aiheeseen: JomSocial käännös
Man knows! Kiitos tosi paljon, nyt on taas yksi aihe vähemmän tuottamassa stressiä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • vertti
  • vertti hahmo
  • Vieras
  • Vieras
18.05.2014 23:14 #6937 : vertti
vertti vastasi aiheeseen: Vs: JomSocial käännös
Mahtaakohan tähän JomSocial-puoleen olla missään päin maailmaa tuoreempaa käännöstä tehtynä/olemassa? Asentelin yhdelle sivustolle version 3.2.0.5 (Joomla 2.5.20) ja käytin Joomlaportaalin käännöstä (tehty JomSocial 2.4.2 lisäosaan) ja toimi oikein hyvin perushätään, mutta paljon oli tavaraa kääntämättä ja varmasti uutta kielirivistöä lisättynä.

Kiitos ja kumarrus tämän työn tekijöille, mutta mahtaako tosiaan löytyä päivitetympää versiota?
Uudesta käännöksestä jopa maksuvalmius!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mortti
  • Mortti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
Lisää
21.05.2014 17:46 #6942 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: JomSocial käännös
Tervehdys vertti, JomSocial on maksullinen yhteisölisäosa. Jos ei heidän repoista tai foorumilta kyselemällä löydy, niin en tiedä. Uskon kuitenkin, että jotkut suomalaiset sitä käyttävät, mutta eivät sitten ehkä jaa...?(syy saattaa olla juuri iso työnmäärä ja rahan saaminen tehdystä työstä)

Heille voisin antaa vastapalloa... montako centtiä ootte maksanut Joomla! käännöksistä?!?

Monet, varsinkin isoimmat maksullisien lisäosien valmistajat antavat ilmatteeksi lisäosan + kaikki, jos lupaudut sen käännöksien tekijäksi(käännökset tuottaa heille rahaa moninkerroin, kun asiakaskunta laajenee... peruskauraa)

Toivon vertti, että joku nykyinen suomalainen JomSocial -käyttäjä voisi avustaa sinua.

Sami/Mortti

ps. tähänkin tarvitaan kääntäjää stackideas.com/easysocial noin +5000 riviä

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.048 sekuntia